Kako naučiti strani jezik? (najlakši način)

Kako sam u posljednjih par postova širila negativnu energiju o pojedinim, lošim stvarima koje su mi se desile, danas sam odlučila preći na, koliko-toliko veselije teme, ako se ovo može nazvati veselom temom. Možda nije vesela, ali je itekako edukativnog karaktera i nadam se da će vam se dopasti i pomoći u učenju stranih jezika.



Ukoliko čitate post i već razmišljate i govorite sebi: ''Ma ne mogu ja to'' znajte da sam i sama nekada to govorila i smatrala izuzetno inteligentnim osobama osobe koje pričaju barem još jedan jezik pored maternjeg. Jednog dana sam odlučila i ja postati jedna od tih ''inteligentnih osoba'', time što sam zadala sebi cilj rekavši da želim, da hoću i da mogu naučiti strani jezik, konkretno engleski jezik. Na ovaj korak odlučila sam se, jer znam koliko je engleski jezik izuzetno važan za sve moguće poslove, osobito za internet, čime volim da se bavim i da istražujem. Također stoji činjenica da će se engleski jezik smatram svjetskim jezikom (ako to već i nije), te da će se učiti u svim državama i da će postati važan isto koliko i maternji. Shodno tome, odlučila sam napredovati, te u svoje godišnje ciljeve zadala i taj. Naravno da je nemoguće preko noći naučiti nove riječi, pokušavati ih sklapati u rečenice, te se na taj način sporazumijevati, ali ja sam se trudila. 




Pokušavala sam čitati i prevoditi gradivo, kada sam pričala ''sama sa sobom'', odnosno u svojim mislima nisam pričala na maternjem, već na engleskom jeziku. Ponekad, kada sam pisala dnevnik, ili neku vrstu izvještaja na računaru trudila sam se pisati je na engleskom jeziku, te na taj način što više uznapredovati. Međutim taj napredak bi bio sulud i beznačajan da nisam stekla osnovno znanje iz engleskog jezika, a stekla sam ga putem medija, odnosno putem mnogobrojnih serija i filmova koje sam pogledala. Kako je opće poznato da je cilj svake serije dobra radnja i konverzacija među likovima, pojedine riječi su mi (uslovno rečeno) ulazile u vokabular, a stalnim ponavljanjem sam ih savladala. Također, pored toga što će vas filmovi i serije naučiti novim i nekim osnovnim rečenicama za komunikaciju, oni će vas naučiti i tečnom izgovaranju tih riječi. Upravo zbog toga, nakon dvije i po' godine svakodnevnog gledanja serija i filmova mogu se pohvaliti da je moj engleski jezik poprilično dobar i tečan. Naravno tu i tamo imam problema sa pojedinim riječima, ali smatram da mi komunikacija sa nekim stranim licem uopće ne bi predstavljala apsolutno nikakav problem.




Stvari koje će vam pomoći u učenju stranog jezika:

•gledanje filmova, serija, crtaća- meni, lično je ovaj faktor najviše pomogao, a i jedan je od najznačajnijih, zato što kroz gledanje filmova i serija učite izgovaranje stranih riječi, lakše savladavate riječi, jer se one najvažnije često ponavljaju, a i učite se tečnom pričanju i izgovoru.
•igranje igrica- ovo najčešće pomaže muškoj populaciji, jer svi dobro znamo koliko su oni ''opsjednuti'' pojedinim igricama. Međutim kao i kod filmova, tako i kod stranih igrica učite strane riječi, ali ovdje učite kako se one pišu (u većini slučajeva).
•čitanje knjiga ovo nisam praktikovala, jer ne čitam knjige, ali iz pouzdanog izvora sam čula da je ovo odličan način za poboljšanje čitanja, ali i vokabulara, odnosno stranih riječi
•kurs- ukoliko ništa od navedenog ne ide, onda je najbolje upisati kurs, koji vas uči i izgovaranju i pisanju i pričanju stranog jezika. Ja sam htjela ići na kurs, ali sada mi je drago što nisam, jer sam shvatila da postoje jednostavniji načini za učenje stranih jezika.

Stvari koje trebate raditi:

•čitanje stranog jezika- kroz čitanje učimo izgovor i pisanje riječi i rečenica
•slušanje- kroz slušanje učimo pravilno izgovaranje
•pričanje- jer kroz komunikaciju stičemo viši stepen novih znanja
•ponavljanje i vježbanje- možda i jedan od najvažnijih faktora jeste ponavljanje, što češće i više ponavljamo neko znanje, to znanje će nam duže trajati. Naravno, neophodno je i vježbanje, jer se kroz vježbanje, ali i ponavljanje manifestuje znanje


Moji savjeti:

duolingo- jednostavna aplikacija koju možete instalirati na svoje android, ili IOS uređaje. Ova aplikacija vam pomaže u poboljšanju stranog jezika, naravno možete birati jezik koji želite učiti, engleski, njemački itd. a možete i istovremeno učiti više jezika. Aplikacija pruža samo osnovno znanje i riječi
•program ''Swiss Languages''- nažalost ovaj program se plaća, ali pruža znanje kao i pojedini kursevi za strane jezike. Ja lično nemam iskustva s ovim programom, ali sam čitala iskustva korisnika koji tvrde da ovaj Švedski program zapravo pomaže
•koristite ''Google Translate''- kako imamo sve moguće tehnologije, zašto internet ne bismo iskoristiti u edukativne svrhe, te za neke riječi koje niste sigurni za izgovaranje, ili pisanje, ili uopće ne znate kako se određena riječ kaže najbolje je koristiti svima dobro poznati google translate. Naravno budite ograničeni, jer prevođenje rečenica putem ovog programa dovodi do bukvalnog prijevoda, što je loša stvar, pa ga je najbolje koristiti u svrhu riječi
•riječnici- ukoliko živite ispod kamena i nemate internet, onda koristite rječnik. Šalu na stranu, ukoliko vam vaši tehnološki uređaji nisu pri ruci, ili nisu adekvatni za korištenje, onda je najbolji onaj dobro poznati, ''staromodni'' način učenja, a to je putem knjiga, odnosno rječnika sa nepoznatim riječima.




CONVERSATION

20 komentari:

  1. Super post! Iako engleski znam iako nisam super znam većinu i mogu konkretno razgovarati na tom jeziku, polako preko duolinga već tjedan dana učim talijanski i stvarno je super ^^
    Novi post na mom blogu -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,savjeti su super!
    Nadam se da ces ostaviti komentar ovdje--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/tourist-outfit-zaful.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nikad nisam imala problema sa engleskim, iskreno najmanje sam ga naučila što se tiče škole. Od ranih godina sam gledala filmove, čitala knjige, slušala stranu muziku te gledala strane youtubere. Pored engleskog, znam i nešto španjolskog i njemačkog,haha. Jako koristan post!

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno razumijem i ja sam ga najmanje u školi naučila xd

      Izbriši
  4. Sjajan post!
    Zaista obožavam engleski jezik, a mogu reći da ga govorim gotovo perfektno. Ipak, pored toga što sam samostalno učila, čitala knjige na tom jeziku, pisala dnevnik, ono što mi je mnogo pomoglo u savlađivanju svakako jesu časovi jezika, jer takođe smatram da se gramatički problemi na taj način najbolje rešavaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. I ja jako volim engleski, nekako mi je mnogo zanimljiviji od našeg jezika, a i pomoći će mi znanje koje imam ako budem nekad otišla negdje dalje :D

      Izbriši
  5. Sjajan post, draga! Engleski jezik baš volim i mogu reći da ga perfekto govorim i razumijem. Pored njega, učim ruski u školi i španski na pomenutoj aplikaciji Duolingo. :)

    https://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja njemački učim u školi, ali nikako ne volim taj jezik, ne sviđa mi se njihov naglasak nikako ;) Sretno s dalji učenjem jezika :D

      Izbriši
  6. Ja u školi učim engleski i njemački. Njemački mi je onako, prosječan jezik, ali mi je zanimljivo da ga učim. Ja za ovo ljeto planiram da učim češki, kojeg obožavam, no samo mi je žao što ga nema na Duolingu. Ovi savjeti će mi pomoći. :) ♥


    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja učim njemački, i iskreno mrzim taj jezik xd, najveći mi je cilj bio naučiti engleski, koji sam već naučila. Voljela bih znati francuski također :D Žao mi je što češkog jezika nema na aplikaciji :/

      Izbriši
  7. Jako zanimljiv i koristan post! Mogu se pohvaliti time da mi engleski ide jako dobro, a sad učim i njemački, imam veliku želju znati ga tečno govoriti. Ja mislim da sam svoj engleski najviše poboljšala gledavši serije i čitanjem knjiga na engleskom. Također, znam sama sa sobom pričati na engleskom hah☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Super savjeti, ja sam isto mislila da je nemoguće sam naučiti neki strani jezik, ali uspostavilo se da i nije tako teško, još kad bih imala više vremena svakako bih pokušala učiti i druge jezike. Divan ti je blog.
    Ako želiš pogledaj moj. ♥♥
    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja obožavam strane jezike, pogotovo italijanski, i uživam dok ga učim... Hvala ti na savjetima, sigurno će koristiti! :) ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Amazing post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Back
to top