srijeda, 17. svibnja 2017.

SAVJETNICA #9: Svi me mrze...

Da li ste ikada bili u situaciji da imate osjećaj, ili ste čuli kako vas neko ogovara, ili trača, naravno ne pred vama (jer nemaju hrabrosti), nego iza leđa. Da li ste ikada bili najomraženija osoba u nekom društvu, ili razredu? Ako jeste, utješit ću vas, i ja sam, ali ću vam i dati savjete kako da se ''izborite'' s tim. I naravno reći ću jedno ''Haters gonna hate''.



Kada sam tek počela blogovati, sa svojim prvim blogom (pišući recenzije filmova), bilo je to samo za užu masu, za mene i random osobe koje su me tada pratile. Sada za moj blog znaju svi moji drugovi i poznanici. Nikada nisam dobijala hejt u vidu komentara, niti loše kritike. Baš suprotno, obično su kritike i komentari za isti bili pozitivni, zbog čega mi je drago. No ja sam poznata kao osoba koja ima ''kratak fitilj'' i koja ne može i ne želi trpjeti nepravdu, pa sam baš iz tog razloga obično jedna od omraženijih osoba u nekoj većoj grupi, ili skupini, konkretno, razredu. Ispričat ću vam događaj koji se nedavno desio, zbog čega trenutno pričam sa svega nekoliko osoba u svom razredu, tačnije sa svoje tri najbolje prijateljice i nekoliko drugova. 



Moje iskustvo

Sve je počelo iz neke mržnje, pakosti, ili ljubomore što smo nas četiri drugarice još od prvog razreda, što, pored toga što se družimo u školi, redovno pišemo na društvenim mrežama, ponekad tračamo, ali i izlazimo na kafe ponekad poslije škole. Jedna osoba koja je bila prozvana od strane naše profesorice bosanskog jezika, koju mi, kao učenice respektujemo, ali i ona nas, jer smo najaktivnije i imamo veoma dobre ocjene. Baš kada je počela rasprava, nas četiri smo pitale da idemo na autobus, a naravno kako to obično biva ''Ukopaj drugog, da izvučeš sebe'', ista ta osoba koja je bila prozvana od strane profesorice zbog nerada na času i bespotrebnog tračanja, ogovaranja, pričanja, ili čega već odlučila je da kaže kako mi ne idemo na autobus, već na kafe, što nije bila istina. I to naravno da nije rekla dok smo mi bile prisutne, već tek kada smo izašle. Zbog čega smo imale manju svađu danas na času kod iste profesorice, jer smatram da ako me neko mrzi iz bilo kojeg razloga treba to da kaže preda mnom, ili u najboljem slučaju priđe meni i kaže šta mu to konkretno smeta kod mene. Ukoliko se ta stvar (koja osobi smeta) tiče njega prestat ću s tim, jer izuzetno cijenim iskrenost i određenu vrstu poštovanja. No reći nebulozu pred čitavim razredom kako bi sebe uzdigao i kako bi pokrenuo neke nove teme, samo iz razloga da sebe izvučeš i ne dobiješ lošu ocjenu, jer si prozvan zbog priče, ali shvataš da ništa ne znaš mi je i više nego apsurdno.



Upravo zbog te debate, tačnije svađe koja je danas bila, većini razreda postale smo antipatične, osobitno ja, koja ne može podnijeti nepravdu i koja ne može šutjeti i neće šutjeti, iako bi me to moglo koštati loše ocjene, ili sniženog vladanja. No to će proći, proći će ljutnja, bijes, proći će njena frustracija i mržnja prema meni, kad- tad, ali ono što neće proći jeste nepravda koju svi ponekad doživmo, ali na nama je da li ćemo nešto učiniti povodom toga, ili ćemo trpjeti i šutjeti, a najgora stvar je baš to, šutjeti i trpjeti. Odlučila sam da vam namjerno ispričam ovu priču, možda jednog dana osobe iz razreda budu čitale upravo ovaj tekst, možda se pojedinci i pronađu i iskreno želim da se pronađu. No to je sve nebitno, jer jednog dana, kada završimo školu, kada sva sjećanja bacimo u vodu i počnemo ponovo, ispočetka, u nekom novom okruženju i sredini, gdje će možda ponovo biti nepravde, ali mi ćemo tjerati pravdu.

Savjeti

Sad ona glavna stvar, upravo ona, zbog koje ste vjerovatno kliknuli na ovaj post, a to su moji savjeti za vas. Prije svega reći ću vam da će uvijek postojati osobe kojima ćete biti antipatični, ali postoji jedna pozitivna stvar u vezi toga koju je rekao Dr. House: ''Ako te niko ne mrzi, radiš nešto pogrešno''. Malo se dublje zamislite i razmislite o navedenoj poslovici- Iskreno ovo je meni lično jedan od omiljenih poslovica, a i vezana je za gore navedenu temu. Ono što vi možete uraditi je slijedeće:

1. Pitati osobu zašto vas mrzi- mislim da bi ovo imalo fatalan završetak, pogotovo ako ste u lošim odnosima sa osobom koju to pitate. Isto tako, osoba će nakon postavljenog pitanja biti zbunjena, možda čak i posramljena, ako uopće ima stid.
2. Ignorisati ih- ova varijanta je više namijenjena za osobe koje se ne živciraju i koje su opuštene.
3. Shvatiti da je osoba koja vas mrzi samo ljubomorna- ovo je najjače oružje koje morate imati negdje u svojim mislima i glavi. Budite ubijeđeni, da, ako vas neka osoba mrzi, to je zbog ljubomore, ili zavisti. Također zapamtite jednu stvar, sve ono što vam osoba govori je ogledalo njega samog i njegovog nezadovoljstva životom. Ovaj izraz je poznatiji kao, ogledalo duše/ princip ogledala, o kojem nešto više možete pogledati kod motivacione govornice Ane Bučević.
4. Nikada ne prihvatiti lično ono što oni govore- nikad, ali NIKAD ne uzimajte za ozbiljno osobe koje su pakosne i koje vam ne žele ništa dobro u životu. Koliko god vas ogovarali, tračali, pričali o vašim fizičkim nedostacima, znajte jedno BITNI STE IM, jer da niste ne bi o vama pričali.
5.Niste sami- uvijek će biti osobe koje će vas prihvatiti, podržati i savjetovati, a oni što vas mrze, njihov problem, ne vaš.




Kakvih ste vi imali iskustava sa osobama s kojima ste došli u konflikt?
Da li ste ikada bili omražena osoba?




Broj komentara: 16:

  1. Jaoo, znam taj osjećaj kada imaš kratak fitilj, ista sam takva. Ako me netko naljuti ili nešto odmah će sve iskreno dobiti u lice od mene... Inače, super savjeti ^^
    This Is My Life <- novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. Bolje reći u lice, nego iza leđa :D

      Izbriši
  2. Zaista sjajno napisano i veoma inspirativno!
    Slažem se sa svim navedenim savetima, a kako imam "dug fitilj" ignorisanje je ono što najčešće praktikujem, jer zaista nemam snage i energije da se sa bilo kim raspravljam i tako gubim energiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka ti čast na tome draga, rijetke su osobe koje se mogu suzdržati u momentima u kojima bi većina burno reagovala, voljela bih da sam kao ti, nažalost nisam :/

      Izbriši
  3. Jako dobar post, uzivala sam citajuci. Slazem se sa tobom u potpunosti, razlikujes se dosta od ostalih blogera sto je jako dobro. Zapratila sam te. :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, ovaj post je više i nego savršen. Svima može dati neke savete kada se nalaze u takvoj situaciji. Ja sam, nažalost jedna osoba koju svi tračare. Što je još gore oni tračare o meni čak i kada sam ja tu sa njima. Često sam odlazila do WC-a i plakala tamo. Na kraju sam shvatila da oni nisu vredni moje pažnje i da se ne sekiram više zbog toga. Ja mislim da su oni mene najviše mrzeli (neki me još uvek mrze), zbog toga što sam ja odličan đak i najbolja u razredu, pa me nastavnici često hvale. Ne znam kako, ali ja sam se sprijateljila sa jednom od onih koji su me najviše ogovarali i sa kojom sam se svakodnevno svađala. Ali, ona mi je sama priznala da se kaje zbog svega što je rekla i da se kaje. Od tada smo najbolje prijateljice. Uvek joj kazujem moje tajne, a i ona meni svoje, tako da smo prave BFF.

    Što se tiče tvog ovog neprijatnog slučaja, baš mi je žao tebe i tvojih prijateljica. Nedužne ste nasradale. Mislim da onog koji to rekao treba da ga bude sram.

    Ako želiš možeš posetiti moj blog, jer sam nova:

    mayasadventures0606.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je zbog tvog veoma lšeg iskustva, ali svi ponekad dđemo u takvu situaciju. No drži se, važno je da imaš prijatelje uz sebe. I pas laje kad nekog ne poznaje
      I hvala na podršci ♥

      Izbriši
  7. Super post!Prelijepo je napisan,uzivala sam citajuci.Blog ti je divan.Zapratila sam te,nadam se da ces uzvratitit


    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja od 5. Osnovne, svake godine upadnem u neki problem i imam period kad me svi mrze. Znam kako ti je. :) Inače, sad sam otkrila tvoj blog. Mnogo mi se dopao. Idem da ti iščitam teme. :D

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši