subota, 3. lipnja 2017.

Haul, new in and review: Avon, Oriflame, Catrice

Nisam dugo radila ovakav tip postova, odnosno općenito beauty tema, jer sam bila okupirana tematskim postovima, koji su mi, lično draži. Ipak, jučer sam bila na Avon konferenciji, na kojoj sam bila i prije 6 mjeseci i čini mi se da sam tada zadnji put i radila ovakvu vrstu posta, pa me to inspirisalo da napravim još jedan takav post. Nadam se da će vam se navedeni proizvodi dopasti koliko i meni ;)




Catrice HD Liquid Coverage Foundation (010 Light Beige. 30ml)

Jedan od definitivno hvaljenijih proizvoda (kada su puderi u pitanju) od strane youtuberki i blogerica jeste Catrice HD Liquid Coverage Foundation. Ono što je posebno privlačno kod ovog proizvoda jeste što je ovo jedan od prvih proizvoda na našem tržištu sa famozno pumpicom, koja je preplavila čitav internet, osobitno instagram. Moram priznati da jeste zgodna i da ovaj proizvod koristim neke dvije sedmice, te da nije onakav kakvim sam očekivala da će biti. Prekrivna moć je vrlo dobra od srednje, ka jakoj, nemate osjećaj težine na licu što je odlično. Međutim njegova formula, odnosno struktura je veoma čudna. Kada iz pumpice uzmete proizvod on bude tečan, no kada ga počnete nanositi na lice vidite da to i nije baš tako, jer postaje suh i pretvara se u mat. Najveća zamjerka jeste što ja inače uvijek koristim najsvjetlije nijanse, a to bi bila upravo ova, međutim ima narandžasti pod-ton, zbog čega se vide prelazi na koži i izgleda jako loše. Odlična stvar je što je proizvod mnogo dugotrajan, ja sam ga jučer na licu nosila 15 sati i nije se pomjerio, naravno lice se prosija, ali to se lako može popraviti s puderom u kamenu. Sve u svemu moglo bi se reći da imam love- hate  relationship s ovim proizvodom.



Oriflame krema za ruke (SoftCaress Nourishing- Macadamia Oil, 150ml)

Ovu kremu sam dobila i nisam je toliko koristila, ali za prvi put je jako hidratantna, prijatnog je mirisa i daje neku vrstu svježine rukama. Sve u svemu okey krema.



Beauty Blender

Nakon što sam Oriflameov poznati, ljubičasti beauty blender uništila od korištenja, hitno mi je trebao novi pa sam u lokalnoj prodavnici kupila ovaj ljubičasti. Istog je oblika kao Oriflameov, pa sam mislila da će i kvaliteta biti barem slična, ali sam se mnogo razočarala, jer je uopće nije mekan, ne može se oprati, a na licu ne blenda puder uopće zbog čega ostaju  'fleke', tako da ću ga vjerovatno baciti. Ukoliko tražite dobar beauty blender, isprobajte Oriflameov, odličan je.



Avon paleta (Smokey Blue, 5gr)

Ovu Avonovu malu paleticu sivih sjena sam dobila od najbolje prijateljice i isprobala sam je dva puta i pokazala mi se kao veoma dobra paleta sjena. Pigmentacija nije najveća, ali je za ovu cijenu prihvatljiva i poprilično dobra. Sa ovom paletom lako možete kombinovati razne lookove, pogotovo neki smoky eye bi bio  dobar, jer su nijanse tamnije. Jedna preporuka je da ispod sjene na kapak stavite bazu, uz pomoć čega će vam sjene izdržati duže, u suprotnom će vam se sjene nakon 5 sati ''nakupiti'' u pregib oka, a to definitivno želite izbjeći.



Avon True Color maskara

Ovu maskaru sam dobila u setu i nisam je otvorila, jer ću je pokloniti drugarici, znam da ona koristi ovu maskaru i kaže da joj je dobra. Međutim, ja nisam ljubitelj Avonovih maskara.


Avon Summer White Sunnset (50ml)

Ovo je potpuno ljetni, voćkasti miris, koji me mnogo podsjeća na more i meni miriše na breskve. Ovo je također bio dio prethodno spomenutog seta koji je mama poručila, jer izuzetno voli ovaj parfem, ipak ja nisam toliki ljubitelj voćkastih parfema, ali ovaj se može koristiti na ljeto, jer je divna osvježavajuća toaletna voda.


Avon Summer White Sunset

U tom setu došao je još i roll on, koji miriše identično parfemu, a tako se i zove.


Četkica za makeup
Mislim da je i ovo četkica iz Avona, pretpostavljam iz neke starije kolekcije, a i nju sam dobila na poklon, pa iz tog razloga nisam 100% sigurna da li je naveda makeup četka iz Avona. Sve u svemu, ona ima dvije strane, s jedne strane aplikator, koji je dobar za ugao očiju, a s druge strane četkicu za nanošenje sjena, koristila sam je par puta i sasvim je okey.


Avon Femme (Exclusive, 50ml)

Ovaj parfem sam dobila na jučerašnjoj Avon konferenciji za članove kluba. Ovo je novi parfem, koji će se moći naći u idućim katalozima. Meni je miris predivan i više je hladniji, zimski parfem.


Avon Mark lak za nokte (Pampered Princess)

Iz meni omiljene Avonove kolekcije, odnosno Mark kolekcije smo dobili i po lakić, moj je u nijansi Pampered Princess i to je roza mat boja. Moram priznati da ne volim rozu boju ni u kom smislu, ali da mi se ova mnogo dopada i mislim da mi se super uklopila uz ove duge nokte. Ovaj lak ćete moći naći u idućem katalogu ;)



Ovaj post nije sponzorisan od strane navedenih brendova, osim ako nisam rekla suprotno. 


24 komentara:

  1. Super post, i ja imam ovaj Catrice puder i u potpunosti sam zadovoljna njime. ♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post Dalila, pokazala si nam dosta različitih stvarčica, super!:)

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, divne stvarčice si kupila! Ne znam da li sam jedina, ali meni se ta Avonova toaletna voda ne dopada. Roll on im je fantastičan i imam ih nekoliko, ali baš ta toaletna voda mi nema neki miris. Ne osećam ništa? Senke za oči su im dobre, pogotova kada se koristi uz njihovu bazu za oči. Fotke su sjajne draga♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Vjeruj nisi jedina, kao što sam i rekla ne volim te voćkaste mirise kakav je taj, ali mojoj mami je fantastična tako da je ona i koristi

      Izbriši
  4. Zanimljiv post! Drago mi je da si se vratila postovima ovakvog tipa. Također nisam ljubitelj Avonovih maskara, ali nisu loše. Jako mi se dopada lak i moram reći da imaš divne nokte :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Meni je drago da je tebi drago xd

      Izbriši
  5. Predivan post. I sama imam dvije Avonove palete sjena i moram se složiti sa tobom. Nisu baš savršene, ali za cijenu su super. Koristim ih u kombinaciji sa njihovom podlogu za sjene i stvarno je ok. Meni su idealne za dnevne varijante u proljeće/ljeto. Summer parfem je odličan. Pored njegove dugotrajnosti moram naglasiti i njegov kvalitet koji je mnogo bolji u odnosu na njegovu cijenu koštanja. Za malo para imati tako dobar proizvod prava je senzacija :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pretpostavljam da sjene i boje budu mnogo intenzivnije uz bazu, koju ja nažalsot ne posjedujem :/

      Izbriši
  6. Odlicne nijanse senki i odlican post ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post i jako dobar izbor proizvoda. Odusevljena sam Avon kozmetikom... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks. No, :) I follow just real blogers who will actually read my posts

      Izbriši
  9. Odličan blog,baš mi se sviđa,samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa ovako.. ja nisam osoba koja je zaluđena šminkom, jer smatram da joś nije prikladno da je toliko koristim, zbog godina i svega, pa se i ne razumem toliko. Za prvi puder jesam čula, jer kako si i sama rekla, bukvalno se na Internetu mogao videti na svakom koraku, ali bukvalno.. što se Avonove maskare tiče, nju sam imala prilike probati, kad me je jedna devojka śminkala za maturu i to je ispalo jako lepo.. svidelo mi se, ali kao śto sam već rekla, ja se u to toliko još i ne razumem.

    Blender.. imam jedan, neću ga ni komentarisat, jer mi se koža ježi od njega.. niti je mekan ( baś poput tvog ), niti se može oprati normalno..

    Sve u svemu, odužila sam malo, mislim da ću posluśati neke tvoje preporuke, jer mi proizvodi, ovako na oko, deluju dosta zanimljivo. ❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne koristim mnogo kozmetike, ali dugo nisam radila sličan post, a zanimljivi su mi lično, pa sam odlučila to podijeliti i s drugima :D Baš nasuprot, drago mi je vidjeti duži komentar, hvala ti ♥

      Izbriši
  11. Sjajan post,super proizvodi,ova avon paletica ima jako lepe boje

    http://vjovana2.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši