Omiljeno godišnje doba je napokon tu...

I konačno je stiglo. Stiglo je jedno od najboljih godišnjih doba, doslovno po svemu. Ne znam da li sam ja jedina koja uvijek jedva čeka maj (za mene tada počinje ljeto, jer počinju topli dani) ili smo svi jednako uzbuđeni zbog svega što nam ono donosi. Upravo danas odlučila sam posvetiti jedan čitav post samo o ljetu, mom omiljenom godišnjem dobu, znam, veoma velikodušno od mene xd


Ljeto. Tako kratka, prosta riječ, a ipak kada je izgovorite, mislite na toliko toga, na toliko lijepih događaja koji se dese, toliko dobrih uspomena, ljetne šeme (ili ljubavi) sa bazena i mora, konstantna večernja druženja i izlasci, kratka/ lagana odjeća. Ne postoji razlog (bar u mom slučaju) zbog kojeg bih mrzila ljeto. Naravno, svima nama katkad dosadi tolika vrućina i sunce, no čak i to se može prebroditi. Pored svega navedenog, zaboravila sam najbitniju stavku, višak slobodnog vremena. Apsolutno svakog ljeta (pretpostavljam svi) budemo an raspustu dva i po mjeseca koja posvećujemo samo sebi i psihičkom i fizičkom odmoru od škole, koja je kod mene ovog puta trajala najduže ikada, pa sam tek danas zvanično završila sa istom. Sve u svemu posvećivanje sebi, hobijama koje volimo, u mom slučaju pisanje bloga, recenziranje i gledanje filmova i serija, izlasci su za mene neprocjenjivi. Ne znam zašto, ali pokušavam maksimalno iskoristiti mladost koju imam i činjenicu da još uvijek idem u školu.



Znam da kada jednog dana završim sa školom ništa neće biti isto, a moji izlasci i slobodno vrijeme će se svesti na minimum, tako da, poenta ovoga uživajte u ljetu i općenito slobodnom vremenu dok još idete u osnovnu, ili srednju, kada krenete na faks vjerovatno nećete imati vremena. I da, moram vas obavijestit s obzirom da je raspust počeo i ljeto je tu, moji postovi će vjerovatno biti češći, jer ću se konačno moći posvetiti onome što volim, a to je blog. možete očekivati neke dubokoumne teme od mene (kao i obično), pretpostavljam da će i fotkice biti dobre, shodno ovim sunčanim danima. Sve u svemu želim vam svima sretan raspust i nadam se da ćete uživati u ljetu i iskoristiti sve što ono nudi 😄



Zapratite me na Instagramu (kažu ljudi da imam dobre fotke 😜)

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar

Back
to top