četvrtak, 29. lipnja 2017.

Šta me godinu dana bloga naučilo? 🎈🎉

Iako je zvanična godišnjica i rođendan bloga bio jučer, 20.6., zbog ličnih razloga i činjenice da nisam bila kod kuće, post ide danas, sa malim zakašnjenjem, ali je ipak tu. Sjećam se kao da je jučer bio dan kada sam odlučila napraviti još jedan blog, gdje ću moći dijeliti, ali i razmjenjivati različita mišljenja, o različitim stvarima. U svemu tome, najviše me dojmila i fascinirala pozitivna energija svih drugih blogera, pogotovo onih koje lično pratim i koje su također uz mene od početka. Iskreno im se moram zahvaliti, na svakom izdvojenom vremenu za čitanje mog posta, ali i iskreno dijeljenje mišljenja u komentarima. Sva ta pozitivna, ali i negativna iskustva naučila su me mnogo toga, a to ću upravo danas podijeliti i s vama



Boljem fotografisanju i uređivanju fotografija

Moje ''početne'' fotografije u blogosferi, ne mogu se porediti s onima koje danas imam, iako je razlika u kameri skoro ista. Gledajući druge blogerke i njihove fotografije, usvojila sam određene stilove i naučila koje su najbolje pozadine za slikanje. Također sam naučila i uređivati fotografije, nažalost ne profesionalno, niti u photoshopu, ali poprilično okey putem drugih programa poput VSCO i PhotoScape.


Ljepšem izražavanju, kao i novim riječima


Mislim da nema boljeg osjećaja od onog kada shvatiš da te hobi zapravo nečemu i naučio, i to ne bilo čemu, već stvarima sa kojima se svakodnevno susrećeš i koje će ti itekako trebati u životu. moram priznati da sa gramatikom nikada nisam imala problema, ali sa izražavanjem i oslobođavanju u pisanju itekako jesam, sad je ta prepreka prevaziđena, što se odrazilo i na moje ocjene konkretno iz pismenih radovna bosanskog jezika.



Razlikovanju kritike od lošeg komentara

Većina blogera ima problem u shvatanju razlike između hejta i kritike, iskreno, to je bio i moj problem u početku, ali vremenom sam shvatila da mi kritike zapravo mogu pomoći, te da su nekada bolji i od pozitivnih komentara, jer uz pomoć njih možemo promijeniti neke, loše strane i dovesti ih na neki viši nivo.


Boljoj komunikaciji

Blog ne služi samo za pisanje o temama i promovisanju firmi, blog nam služi i za druženje. Sa nekolicinom blogerki sam stupila u kontakt i sve su bile mnogo dobre i uvijek spremne pomoći, ma kakav problem bio kada je blog, ali i neke druge stvari u pitanju. Tako da se ne morate ustručavati tražiti bilo kakvu pomoć, jer svi smo mi nekada bili početnici.


Širenju pozitivnosti i stvaranju samopouzdanja

Kada imam loš dan uvijek volim ući na blog i čitati komentare koji me uvijek podsjete koliko sam zapravo vrijedna. Spoznavajući tu činjenicu volim i drugima uljepšati dan i ostaviti neki komentar ispod posta, to nama blogerima mnogo znači. Mogu slobodno reći i da imam mnogo više samopouzdanja.



24 komentara:

  1. Predivan post! Srecan rodjendan bloga i nadam se da ces jos dugo biti tu sa nama! Srecno u daljem blogovanju. :) <3

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Mila toliko sam se naježila na neke rečenice, zasuzile su mi oči. Svaka čast na onom iskrenom postu, vidi se da si unela posebnu emociju u ovaj post. Svaka čast ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan blogorođendan! Nadam se da će ih biti još mnogo! Slične lekcije sam i ja usvojila (barem približno) i slažem se s tobom. Meni su se tekstovi popravili i moja razrednica je čak jedan moj sastav poslala na natječaj, osvojila sam treće mjesto što je super. Hha. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i čestitam na osvojenoj nagradi ;)

      Izbriši
  4. Srećan blogorodjendan, želim ti da ih proslaviš još puno sa nama! ^-^ Rodjendan mog bloga je za dva dana i ne mogu da verujem da je to vreme tako brzo prošlo, ali kada se okrenem, shvatim koliko sam u stvari napredovala u pogledu upravo ovih stvari koje si ti navela. Divan post! <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo Danice, očekujem i od tebe jedan post ovakvog tipa :D

      Izbriši
  5. Želim sretan rođendan blogu i nadam se da ćemo se još dugo družiti! Blog je i mene naučio ovim stvarima što je stvarno divno♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. sretan blogorođendan, da ih bude još puno <3 divno si napisala ovaj post :) :*

    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajmee, sretan rođendann! Želim ti još mnogo uspješnih godina rada na blogu *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan blogorođendan draga! Želim ti još mnoooogo uspeha u blogosferi, mnogo novih prijatelja i mnogo uspešnog rada! Drago mi je da si naučila nešto od kada imaš blog jer je to i jedan od ciljeva :) Fotke su sjajne! Probaj Snapseed za uređivanje fotografija ;) ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga i tebi želim mnogo uspjeha. Nisam probala taj program, mroat ću ;) ♥

      Izbriši
  9. Jako mi se dopada tvoj post kao i blog. Zaista dobro baratas recima, svaka cast!

    Pratim te, uzvrati ako zelis <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam naučio sve ove stvari zahvaljujući mom blogu. Blog je stvarno dobra stvar. Odličan post :)

    Novi post: thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Srećan rođedan bloga!
    Ovaj post bio je zaista jako, jako ralan i baš sam se prepoznala u njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivan post i sretan blogo rođendan, sa malim zakašnjenjem :D

    OdgovoriIzbriši