subota, 24. lipnja 2017.

U svakom zlu ima neko dobro

Znate onaj osjećaj kada vam se piše post, ali nemate inspiraciju? To se meni desilo upravo danas. Ja sam osoba koja kada dobije neku ideju za post, obavezno je zapiše, jer u suprotnom ona nikada neće ni biti realizovana, zato što ću je vjerovatno zaboraviti. Prije par minuta desilo se nešto što nisam očekivala, na neki način mi se ispunila želja, ali s druge strane bih voljela da nije. Naravno, to me spotaklo na današnju temu o kojoj ću pisati.



Sjedim tako i gledam blog, kada iznenada, nakon 2 godine, koliko koristim blog ''otkrivam'' ikonicu ''Primjedbe''. Kako sam ja mnogo pedantna osoba, pa čak i kada je računar u pitanju, prosto mora sve biti na svom mjestu, ikonice na računaru lijepo poredane, ikonice na mobitelu u različitim mapama, mail ispražnjen i slično. Odlučila sam isprazniti tu ikonicu, pa sam to uradila prvo na drugom blogu, na kojem nemam mnogo komentara i išla sam na ''Izbriši''. Kasnije sam otišla na ovaj blog i uradila istu stvar, to se počelo brisati u jednom trenutku sam shvatila da to ispraznivanje, možda znači automatsko brisanje svakog komentara na mom blogu. Brže bolje sam kliknula na ''Close'' i ponovo ušla na blog. Imala sam šta i vidjeti, na zadnja četiri posta nema apsolutno nikakvih komentara, iako sam jutros provjeravala i bilo je. 



Tada mi je bilo jasno da je to zapravo bilo brisanje svakog mogućeg komentara. Doslovno sam skoro počela plakati, jer shvatam da samo jednim klikom može sav trud otići u vodu. Ipak, tada sam zastala i zapitala se ''Pa to su samo četiri posta, četiri od njih sto. Šta bi uradila da na vrijeme nisi shvatila  šta se zapravo dešava i izašla? Obrisali bi se svi komentari, zar ne?'' U tom trenutku ne mogu reći da sam bila sretna, ali sam bila itekako nadahnuta, pa i zadovoljna, jer se moglo desiti nešto mnogo gore. Ipak postoji gore od goreg. Da sve ne bude tako crno, dobila sam ideju za novi post i uvjerila se da je poslovica ''U svakom zlu ima neko dobro'' istinita, jer da, mogla sam drugačije postupiti i nanijeti sebi bol time što bih obrisala sve komentare, to bi definitivno bilo grozno i ne bih to sebi lako oprostila. Moj sav trud bi nestao i ne bi bio vidljiv, a ovako u svom zlu i nesvjesnom, tačnije slučajnom brisanju komentara, shvatila sam da se desilo i nešto dobro, a to je ideja za ovaj post i činjenica da je mogla nastati i veća šteta od one koja je načinjena.





Ne očekujem da me razumijete, pretpostavljam da će većina vas smatrati da je ovo glupost što mi se desilo, ali samo sebe probajte staviti u takvu poziciju i vidjet ćete da vam ne može biti svejedno. Ovaj nemili događaj me je podsjetio i na neugodno i loše iskustvo koje je doživjela srpska youtuberka, Va Vana kada joj je haker hakirao njen instagram profil. Snimila je i zaseban video u kojem je pričala o svemu što se desilo, te su joj se u jednom trenutku i oči zasuzile. Tada nisam shvatala čemu tolika drama oko običnog instagram profila, ali sada shvatam. Godinama je gradila, fotografisala i trudila se biti što bolja, naravno za to je bila i nagrađena, činjenicom da je dobijala mnogo pozitivnih komentara, lajkova i followersa, no na kraju sav njen trud je bio uzaludan. Onda se ponovo zapitam, zašto se takve stvari dešavaju? Kako? Međutim, čak i u toj njenoj situaciji i zlu, postoji neko dobro, a dobro je što je dobila ogromnu podršku, kako od porodice, tako od fanova i od kolega, pa ju je čak i Zorannah promovisala i podržala. Ipak sve ima dvije strane, dobru i lošu, ali važno je da mi i u onoj lošoj pronađemo dobru.




Da li ste vi ikada došli u neko loše iskušenje, ili situaciju kada ste shvatili da tu ipak ima i dobra strana?

Broj komentara: 14:

  1. Ja te u potpunosti razumem! Potresla bih se kada bi mi komentari bili obrisani, Instagram hakovan ili nešto slično. Međutim, slažem se da u apsolutno svemu postoji nešto dobro. Imam jedan klasičan primer iz života. Prošle godine nisam upala u studentski dom u prvoj raspodeli, bila sam prva ispod crte. Tada mi se svet srušio. Međutim, tri nedelje nakon toga sam upala u dom, slučajno završila u sobi sa svojom sadašnjom cimerkom koju apsolutno nisam poznavala, a sada, 9 meseci kasnije, nas dve smo nerazdvojne i postala mi je najbolja drugarica i neko kome mogu sve da kažem. Da sam dom dobila u prvoj raspodeli, bila bih sa nekim drugim, a Taca ne bi bila deo mog života. Od tada uvek kažem sebi: ''Ko zna zašto je to dobro''. :) Sjajan i poučan post! :*

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh odlicab primjer, ni ja nisam bila primjena u skolu koju sam htjela ici pa sad idem u drugu i da budem iskrena u pocetku dam plakala, a sada sam presretna jer sam upoznala dosta prijatelja i prijateljica 😃

      Izbriši
  2. Ovo je zaista mnogo poučan post. Dok sam čitala, trudila sam da te razumijem što sam na neki način i uspjela. Vrlo fino si sve napisala i dočarala nam da definitivno iza svega lošeg čuči i nešto dobro. Sjajno!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Apsolutno te razumem, mislimd a ih bila zaista nestabilna kada bi mi svi komentari bili izbrisani ili još gore Instagram hakovan. Sve su to naši mali kutci koji oslikavaju naš trud i sve ono što radimo i gradimo, pa je stvarno užasno kada shvatimo da jedan klik mišem sve to može uništiti. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad mi se to nije desilo, ali i bolje da nije :) ja bih poludila, doslovno :D

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao mila dobro je da nisi obrisala sve komentare. Osećala bih se isto na tvom mestu, plakala bih sigurno. Znam koliko se truda ulaže u blog i jako bi mi teško palo da u sekundi obrišem komentare sa cetiri posta. Ali, kao što si napisala, u svakom zlu ima neko dobro. hvala ti puno što si to podelila na blogu, ja(kakva sam) da sve tako čačkam uradila bih isto.. ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi. Nadam se da cu neke sprijeciti da ne kliknu istu opciju kao ja

      Izbriši
  6. Ja sam prije imala velike stranice na facebooku, jednu koja je brojala broj članova preko 100.000 i da bi na kraju, meni neko hakirao profil i sve stranice koje su bile na mom profilu. Bila sam jako povrijeđena, jer sam dane provodila na toj stranici i trudila se postavljati što interesantnije stvari. No tad sam shvatila i naučila kako se izboriti sa padovima i ponovo se uzdignuti!
    Bravo Dalila! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa probudila si mi stara sjecanja. I ja sam imala par stranica i voljela sam raditi na njima, jedna mi je bila hakirana,jer sam dala jednoj djevojci dala admina, ali eto preboljela sam

      Izbriši
  7. Eh, da. Konačno ima neko ko može da razumije kada ja kažem "Ko zna čemu je to dobro" :). Obično ljudi mi se smiju i pitaju kako mogu da iz svakog zla izučem nešto dobro. Pa mogu, jer lako je da padnemo kada nam se desi nešto loše, ali ono što je najbolje jeste poruka koju izvučemo i koja nas ojača, a kasnije nam bude vodič kroz život. I baš taj vodič nam donese nešto dobro :)
    Sve pohvale za post!

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši