petak, 9. lipnja 2017.

VRSTE BLOGERA

Nedavno sam gledala jedan od mnogobrojnih kvalitetnih videa od Marije Žeželj, koji se zvao ''Vrste youtubera'', a kako volim da se malo promovišu i blogeri, odlučila sam uraditi sličnu temu, samo o vrstama blogera. Nadam se da se niko postom neće uvrijediti, jer mi to nije cilj, niti namjera.



Lifestyle Bloggeri

Moj omiljeni tip blogera su upravo lifestyle blogeri, u koje bih svrstala djelomično i svoj blog. To su uglavnom blogeri koji obrađuju razne životne teme, pričaju o svojim događajima, doživljajima, redovno dijele savjete i pomažu vam kako ''pregurati'' određeni period u životu. Ovakvi blogeri iz posta u post pokušavaju postaći kreativnost, aspiracije i naravno motivirati druge za rad na sebi. Pored savršenog teksta, sa mnogo kvalitetnih riječi, ovakvi blogeri imaju i veoma kreativne ''umjetničke'' fotografije kakve se viđaju na Tumblru, što ih čini unikatnim.


Fashion Bloggeri

Najpoznatiji i jedni od prvobitnih blogera bili su upravo fashion blogeri, među kojima je najpoznatija Zorannah. To je vrsta blogera koja se izuzetno trude za svoje postove, pored dobrog oblačenja i ogromne publike koja ih prati oni moraju zajamčiti i dobre lokacije na kojima će se fotografisati, te imati dobru opremu za navedeno. Skoro nemoguće je da na ovakvoj vrsti blogera radi samo jedna osoba, jer, kao što rekoh uvijek potrebna minimalno još jedna koja će se brinuti za kvalitet fotografija i koja će vas fotografisati. Ja se iskreno divim ovakvim blogerima, jer imaju težak ''posao'', no ipak nisam ogromni ljubitelj ove vrste, jer smatram da tu nema mnogo kreativnost i umjetnosti, kao kod prethodno navedene vrste.


Beauty Bloggeri

Pored fashion blogera, poznati su i beauty blogeri, koji uglavnom promovišu kozmetiku i šminku, pokazivajući i dijeleći savjete o tome kako se našminkati, koji proizvodi su dobri, koji loši, a tu i tamo se nađe po neki haul post, koji u suštini budu i najzanimljiviji. Ovakav tip blogera nije mnogo poznat, jer u titulu ipak oduzimaju fashion blogeri, jer su oni zanimljivi svima, a ovakav tip blogera isključivo djevojkama. Izuzetno je važno imati kvalitetnije fotografije, kako bi se čitaocima što bolje prikazali određeni proizvodi. Ja lično ne pratim mnogo ovakvih blogera, jer sve što me zanima da je ovog karaktera, tražim na youtubeu, jer je bolje prikazano.


(amater :'D)

Random Bloggeri

I u ovu vrstu blogera bih se mogla svrstati. Naime, to su blogeri koji kombinuju sve. Kada im se piše o šminki, pisat će o njoj, kada žele pisati o životnim situacijama pisat će, kada žele pozirati, pozirat će. To su jednostavno blogeri koje ja lično mnogo volim, jer su zabavni i uvijek mogu očekivati nešto novo. Poznatiji su ponekad i po komičnom sadržaju i storie time postovima. Za razliku od prethodnih ovakva vrsta blogera ne mora i u većini slučajeva ne koristi svoje fotografije, što je možda jedina loša strana ovakvih blogera.


Koja ste vi vrsta blogera, a koja vrsta vam je omiljena?

Zapratite me na Instagramu za još sličnih fotografija

22 komentara:

  1. Ja isto obožavam čitati lifestyle blogove, a i takve uglavnom pratim na Bloggeru. Svoj blog bih i svrstala i u lifestyle i random jer uz lifestyle, pišem i rijetko beauty i travel postove. :) ♥


    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim da čitam svakakve postove. Svaka vrsta blogera je posebna na svoj način, ali ipak su mi najdraži Lifestyle i Random blogeri i smatram da i ja pripadam u te dve vrste blogera :) Sjajan post draga, super ideja! ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini se da se takvi blogeri najviše i cijeni, barem od strane drugih blogera. Hvala tebi draga :D ♥

      Izbriši
  3. Odlcan post Dalila, kao i uvek.
    Svoj bih blog svrstala u fashion, beauty i mozda random grupicu.
    Slazem se sa tobom da su definitivno najzanimljiviji random blogeri :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post draga! Ja sam definitivno random! :D

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bih rekla da je moj blog ili lifestyle (obzirom da bi se trebalo ozbiljno poraditi na tome) , ili random blog sa gomilom različitih postova. A možda se jednostavno još uvijek tražim, i biram svoj put. Baš mi se svidio ovaj post, svaka čast. :) <3

    Samo perje

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim sve vrste blogova, ali najčešće čitam samo postove koji me interesuju, bez obbzira na to koje je vrste blog. I da, ja sam book blogger, i ima nas mnooooogo ovded :)

    bbooklovers.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daa, zaboravila sam dodati ''kritičare'', i sama spadam u tu vrstu, jer imam i drugi blog gdje recenziram filmove

      Izbriši
    2. Pregledala sam, odličan je :)
      Aa tu su i travel i food blogeri hah :)

      Izbriši
    3. Hvala :D travel i food blogere bih svrstala u radnom ;)

      Izbriši
  7. Sve blogere volim i cenim zbog truda koji ulažu u svoj rad. :)
    Što se tiče mene same mislim da sam definitivno random bloger, koji na svom sajtu voli da priča o svemu živom :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post! Najviše volim da čitam lifestyle blogove, a takav i sama pišem. Pogledaj moj novi početak: http://milicaraca.blogspot.rs/2017/06/ucinite-da-vas-ljudi-vole.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvijek sam voljela raznovrne sadržaje pa "začina". Random je definitivno nešto što obožavam. Uvijek sam voljela taj osjećaj slobode bez nekog pretjeranog reda :)
    Tako da: Random <3 :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem, ne treba postajati ograničenje, samo je nebo granica :D

      Izbriši
  10. I ja spadam u random :D Dalila imaš jako lep blog, mnogo mi se dopada kako pišeš, imaš novog pratioca :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši