Čari dnevnika

Pišete li dnevnik? Ukoliko ste došli na ovaj link vjerovatno ste bloger i pišete blog, ne mogu reći da su blog i dnevnik ista stvar, ali su poprilično slični, jer, to su mjesta gdje odlazimo i pišemo svoja mišljenja, očekivanja, stvarnosti i ono što nam smeta, što volimo i što nas inspiriše. Ispričati (u ovom slučaju napisati) nekome šta nam se desilo u toku dana, šta nas je iznerviralo, šta nas je razveselilo i slično, nas (iz nekog razloga) čini opuštenijima i osjećamo kao da nam je ''pao kamen sa srca'' ukoliko ispričamo nekome svoju priču. Upravo zbog toga, ja, kao bloger priznajem da volim dijeliti svoje priče sa vama, a one koje su privatne podijeliti, odnosno napisati u dnevnik, to me je natjeralo da se zapitam i shvatim koje su zapravo čari dnevnika, pa čak i bloga.




Još od malih nogu htjela sam zabilježavati sve. Svaki trenutak, svaku fotografiju, ostaviti sve u pamćenju. No naravno, kada si mali većinu stvari, bile one bitne, ili ne zaboraviš, jer to je stgvar odrastanja. Koliko god da su moji dani bili neispunjeni i prazni imala sam potrebu pisati dnevnik. Jednostavno nekome prepričati šta mi se to desilo tokom dana i biti sretna kada završim svoje pisanje, ugasiti svijetlo i zaspati. Ne znam ko me naučio pisanju dnevnika, ili od koga sam vidjela, ali činjenica je da sam to voljela raditi, i dalje volim. Gledavši seriju ''The Vampire Diaries'', moja inspiracija i volja je bila sve jača, pa sam i nastavila pisati dnevnik. Iako, više nisam ona mala djevojčica od 10 godina, koja svakog dana piše isto; kad je ustala, šta je jela, s kim se družila i koliko vremena je provela igrajući se i radeći domaći. Sada sam nešto odraslija, pa se moje pisanje dnevnika više svodi na to; koga sam tog dana vidjela, da li mi je išta lajkao, da li mi se javio, šta govori za mene mojim prijateljicama i slično. Nema više svakodnevnog pisanja dnevnika, jer, ne može se svakog dana desiti nešto zanimljivo, uvijek će biti neproduktivnih dana, kada ću čitav dan preležati gledajući serije. No, opet, gdje je zabava u tome?



Najveća čar imati dnevnik jeste uzeti ga i jednog dana pročitati. Uvidjeti šta je to nekada bilo bitno, čemu smo se divili, šta su bile naše želje, i zapravo, koliko smo bili sretni, ili ne. Čari dnevnika su da zabilježimo važne datume, ispričamo ''imaginarnom'' prijatelju šta nam se desilo. I vjerujte, kada nemate kome povjeriti tajne, napišite ih na papir, recite ih, nemojte se bojati priznavanju istine, osjećat ćete se lakše i bit ćete sretniji. Danas, kada su pravi prijatelji rijetki i skoro ne postoje, ne zaboravite da niste bezvrijedni, da za vas sigurno postoji neko ko će vas jednog dana razumijeti, a dok čekate taj dan potrudite se pozitivno ispuniti vaše dane, učiniti ih nezaboravim pišući ih. Jednog dana, kada se ne mognete sjetiti kakve ste sve gluposti radili kao mlađi, bit će vam drago otvoriti stare, prašnjave korice starog dnevnika u kojem ste nekada skrivali najmračnije tajne. Iako će vam tada vjerovatno sve što ste napisali zvučati besmisleno i zaboravljeno, pronaći ćete se i shvatiti prave vrijednsti života. Ja iskreno ne pišem blog i dnevnik da bi ih jedno dana čitala, pišem ih iz ljubavi i zato što ne mlogu ne izreći momente koji me čine sretnom. Da li vas čini sretnima pisanje dnevnika, ili bloga?

Ovu ''Teen Wolf'' bilježnicu sam sama uredila, ako vas zanima kako pogledajte u mom postu klikom OVDJE

CONVERSATION

28 komentari:

  1. Super post!Oduvek sam htela da pisem dnevnik. Posle ovog posta definitivno cu krenuti!
    https://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Pisala sam puno dnevnika, i kad ih god čitam prisjećam se svih lijepih (i ružnih) trenutaka.
    Sad je došlo vrijeme za blog :)

    Tea time - Klonovi : moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponekad i blog moe biti jedna vrsta dnevnika :D

      Izbriši
  3. Odlična ideja za post. Ja takve tipove dnevnika kao što si ti navela nikada nisam pisala, ne znam zašto, vjerovatno nisam znala koja je zapravo svrha dnevnika, ali sam umjesto toga nešto crtala i šarala po njima i promijenila ih nebrojeno puta, kao što su neki mali spomenari sa ključićem i to mi mnogo,mnogo fali. :) ♥ Svaka čast za post <3

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Imala sam ik ja mnogo tih spomenara, u koje sam lijepila razne stvari, međutim ne znam gdje su, vjerovatno sam ih zagubila :/

      Izbriši
  4. Predivan post draga,samo tako nastavi!
    Ne pišem dnevnik niti nikada nisam jer uvijek zaboravim i preskočim neke dane ☻

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam napisala i u postu ni ja ne pišem svakog dana, samo kada mi se nešto desi i imam potrebu to isprčati nekome :)

      Izbriši
  5. odlican post. ja ne pisem dnevnik, ali uvijek sam imala zelju pisati ga.. sad mi je iskreno i zao sto nisam

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada sam bila zaljubljena pisala sam dnevnik,nisam dala mom starijem bratu da mi gleda dnevnik a on bi svaki put kada bi ja negde otišla gledao po dnevniku hah. Uglavnom dečaci i njihova zezanja. Nakon nekog vremena kada sam se odljubila i kada je prošlo dosta vremena uzela sam dnevnik u ruke i bilo mi je smešno sada ću upravo čitati uspomene. Nisam bila baš neka osoba koja naročito volela da piše dnevnike,meni je to bio "napor" haha pod navodnicima kada sam bila manja,ali hvatali su me momenti kada sam htela promenu pa sam počela pisati dnevnik i posle izvesnog vremena prestala. Naišla sam na smešan deo gde sam napisala " Ja njega volim a on mene zeza,prvo mi kaže da me voli i smeje se pa kaže da me ne voli. O Bože kakva ironija! " Samo ću reći hahah.♥
    Stigao je novi post! Bilo bi mi drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru! Hvala!♥ Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/misli-dobropa-ce-dobro-i-biti.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, i ja kada čitam neke stare dnevnike smijem se, jer mi je to sada smiješno, iako je to nekada bio ''ozbiljan'' problem xd

      Izbriši
  7. Pisala sam mnogo dnevnika, ali to nerijetko potraje jako kratko. Sada ga ponovo pišem, i tek sada shvatam koliko se ljepše osjećam kada ispričam svoj dan jednom običnom papiru. Odličan post.

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! I sama pišem dnevnik i mislim da to ima hrpu prednosti,uvijek se barem nasmijem kada ga čitam i prisjećam se nekih trenutaka!<3
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post ! Imala sam puno pokušaja pisanja ali svaki put fail!!
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. ja dnevnik ne pisem ali generalno volim da pisem ;) lep post :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš se jednog dana predomisliti ;)

      Izbriši
  12. Pisala sam dnevnik kad sam bila mala. I sad kad ga čitam totalno me sramota jer sam pisala takve gluposti. 'Dobila sam 5 iz matematike i za nagradu sam dobila guzicu' Tako da bježim od dnevnika no sada kada sam pročitala ovaj post, možda počnem ponovno ipak sam sada zrelija...

    felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, razumijem u potpunosti. I u mom starom dnevniku se mogu naći mnogi biseri xd

      Izbriši
  13. Nekoliko puta sam pokušala pisati dnevnik ali bi ga uvijek netko od ukućana našao i počeo naglas čitati, tako da sam odustala. Nekako dnevnik gubi svrhu kad prestane biti tajna. Oduvijek me je privlačilo pisanje i možda jednom počnem ponovno :)
    Usput, lijepo si uredila TW bilježnicu.
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh razumijem te u potpunosti, meni je jednom sestra našla, dobro ne jednom, više puta i uopće mi nije bilo drago. I hvala ti :D

      Izbriši
  14. Super post. Zaista sam uzivala citajuci. Neću odati tajnu da li pišem dnevnik ili ne ali nemam niko negativno mišljenje o tome. Smatram da je i blog neka vrsta dnevnika i u tome se slazem s tobom.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top