nedjelja, 30. srpnja 2017.

Kako bi trebao izgledati savršen ljetni dan?

Šta vam prvo padne na pamet kada neko pomene ljeto. Pretpostavljam da je to raspust, slobodno vrijeme, izlasci, odlazak na bazene, more, putovanja i slično. Iskreno i meni to prvo padne na pamet, ali da budem u potpunosti iskrena ne bude svako ljeto baš kako zamišljamo, zapravo ne bude ni jedno. Danas sam odlučila napisati post o tome kako bi moje savršeno ljeto izgledalo, odnosno moj savršen ljetni dan. Inače, moji ljetni dani nisu ovakvi, samo ih predstavljam kakvi bi trebali biti i kakave bih voljela da budu.




Jutro ⛅️

•Zdrav doručak 🍉

Ne hranim se zdravo, ali ako zamišljam savršen ljetni dan, svakako smatram da bi on podrazumijevao neki savršen doručak. To bi vjerovatno bilo neko voće, lijepo namješteno, kako bi se stavio story na instagram 😂



•Provjeravanje i pisanje bloga 💻

Nakon dobrog doručka, obavezno je provjeravanje društvenih mreža, gledanje youtubea, a samim tim i čitanje drugih blogova i pisanje vlastitog, te fotografisanje ukoliko je ono neophodno.



•Dopisivanje sa prijateljima 📨

Neizostavni dio jeste i dogovaranje gdje će se ići tog dana i šta će se raditi. Recimo da bi za mene bilo idealno dogovaranje za bazen sa društvom.



Podne ☀️

•Odlazak na bazen/ plažu 🏊 👙

Kakvo je to ljeto ukoliko ne odete na bazen, more, jezero, ili neku rijeku, pa, ako mene pitate, nikakvo. Upravo zbog toga savršen ljetni dan se sastoji i od odlaska na bazen i zajedničkom druženju, te sunčanju.




•Druženje 👭

S obzirom da se dobar dio dana provodi na bazenu neophodno je sa sobom povesti društvo s kojim znate da ćete se zabaviti i s kojim vam neće bit dosadno. To naravno podrazumijeva i nošenje karti na plažu, ili bazen.



Večer 🌙 

•Večernja šetnja/ izlazak 🍦

Iako većina već bude preumorna od plivanja i sunca, pravo osvježenje budu ljetne večeri koje se najbolje provode uz laganu šetnju, ili izlazak na nešto što će nas ohladiti od toplog dana.




•Dolazak kući i gledanje serije/ filma 🍕 📺

I nakon svega kakav bi to dan bio bez pogledane barem jedne epizode omiljene serije? Pa, ako mene pitate, nikakav. Tako da je to ujedno vrijeme koje posvetim sebi radeći (gledajući) ono što volim, u mom slučaju su to serije, ili filmovi. Naravno i dobra knjiga je uvijek dobrodošla.





Broj komentara: 30:

  1. Kad pomislim da je škola za mjesec dana srce me zaboli ! Odličan post draga :))
    http://hisandherway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam jučer razmišljala o tome, ni ja ne mogu vjerovati :(

      Izbriši
  2. Joooj da mi je takvo ljeto uff. Radim sve suprotno, tj.ne radim nista haha. Samo ležim yeah. I serije gledam po cijele dane. Gdje ces boljeg ljeta? xd



    novi post
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha ni kod mene nije ništa bolje, ali ovo su sam očekivanja od ljeta, a stvarnost je to što si ti rekla xd

      Izbriši
  3. Dalila moja draga, predivan post, zaista. Sama tema istog je veoma zanimljiva a i tvoje ideje i predlozi vrlo interesantni i koristni. Sjajno napisano, a fotografije vrh, odusevljena sam.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. U potpunosti se slazem sa tobom. Mislim bez prijatelja i druzenja leto ne bi bilo nikakvo. A naravno tu su i serije koje svakodnevno gledam hehe :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kod mene leto prolazi skoro svaki dan isto lol haha! Ujutru se probudim budem na telefonu,idem malo na blog i to,uveče se odem šetati i uglavnom tako prolazi! Ali lepo mi je leto!☻♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru!Hvala puno!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/5-0-followers-5-days-with-milica.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista divan post,bas si me nekako i motivisala,sve pohvale!

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Stvarno prekrasan dan,kad bi svaki bio takav :P Slike su jako dobre!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jooj... sada bih i ja jedan ovakav savršen ljetni dan, nostalgijaa *-* Haha, odličan post!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  10. Tko ne bi želio imati ovakav dan? Super ideja!

    How to - Instagram feed (blue theme): moonstears

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi se dopada post, jako inspiriše 💙! Divno draga!

    Postavljate mi pitanja perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Samo kada se setim za koliko pocinje skola..uh izgubim volju, mislim da necu stici da uzivam koliko zelim.
    Inace jako si lepo napisala post, bas daje inspiraciju! :)
    Smatram da je od svega najvaznije druzenje jer kada je skola za to i nemamo mnogo vremena.

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja se slažem da je druženje mnogo bitno :D

      Izbriši
  13. Odličan post! Mislim da ovako izgleda svačiji savršeni ljetni dan pa tako i moj. Slike su super☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Sviđa mi se post i izbor slika! Tako nekako i ja zamišljam savršeni ljetni dan, ali kao što si i sama rekla, ne ispadne uvijek onako kako želimo.
    Lijepo napisano! :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Post je super i dala si mi ideju kako da ja provedem svoj dan i mislim da ću ga dobro iskoristiti!:)
    Također, imaš novog čitatelja na blogu, pa uzvrati ako želiš. :)

    http://myfantasyfriend.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši