srijeda, 26. srpnja 2017.

Neko pati, da bi drugi bio sretan

Vjerovatno se pitate čemu ovaj naslov? Kako to mislim da, ako se neko smije i veseli drugi pati. Pa, kako inspiraciju za postove pronalazim iz vlastitih iskustava i pogleda, tako sam i ovo zaključila. Nažalost, kada su neke stvari u pitanju, osobito ljubav ovo se ispostavlja kao tačnom teorijom, a objasnit ću i zašto.


Prije dvije sedmice bila sam kod rodice, svaku noć smo izlazile, zabavljale se, smijale i slično. Upoznala sam mnogo dobrih, ali i zabavnih osoba. Između ostalih bila je i jedna djevojka, odnosno, četrnaestogodišnja djevojčica, koja je poprilično atraktivna, ali i lijepa za svoje godine. Ne znam u potpunosti njenu priču, ali ono što znam jeste da je prije par godina izgubila oca i od tada se mnogo promijenila, što je i sasvim logično i u potpunosti shvatljivo. Njena drugarica mi je rekla da je bila sa mnogim momcima u vezi, ali da jednog već dugo ne može preboljeti, baš s tim dečkom sam ja počela biti u, poprilično dobrim odnosima. Kako su prolazili dani, a noćno druženje se nastavljalo nisam mogla ne primijetiti kako ga posmatra i kako pati za njom, dok on pokušava da je napravi ljubomornom na sve moguće način. Kap koja je vjerovatno prelila čašu je bila noć kada je on došao kod moje rodice, gdje smo pričali i smijali se, ona je to vidjela, vjerovatno na društvenim mrežama i mogu pretpostaviti da joj je zasmetalo.




Ipak kada smo je vidjeli tu noć, doimala se jakom, taj njen divni osmijeh nije sklanjala sa lica, pa, sve dok se on nije pojavio, prišao djevojci i počeo joj se nabacivati samo par metara iza nje. Naravno, posmatrala ih je i nije izdržala, zaplakala je i otišla sjesti na klupu. Nisam mogla ne primijetiti koliko pati za njim, koliko je tužna, koliko joj je noć uništena. Prestala se pretvarati da je dobro, prestala se smijati, ali je barem bila iskrena, te pustila emocije da je prevladaju. Nisam mogla prestati gledati u nju. Ne poznajem je dovoljno, ali sam htjela prići i zagrliti je, iako sam ja zadnja osoba na svijetu koju bi ona željela vidjeti, jer ja sam ta djevojka kojoj je on prišao i počeo se nabacivati. Ja sam ta koja je u tom trenutku bila sretna, a ona je ta koja je patila. Nije li to čudno? Zar je život toliko kontradiktoran i ohol da je potrebno da prije svega neko pati, da bi drugi bio sretan? Ne znam šta vi mislite o ovoj priči, mene je nekako dojmila, na neki način  sam osjećala i krivnju, ali kako to u životu biva, nemoguće je da nas karma ne zaobiđe, ako ikada budeš čitala ovaj post (u što sumnjam) želim da znaš da me karma nije zaobišla. I ne, ne pravdam se i priznajem, on je mnogo lijep i kulturan momak, ali i ti si prelijepa i ne zaslužuješ nekoga ko će te tjerati da patiš. Nadam se da ste nešto shvatili iz ove priče, jer volim da kada pišem nešto da nekoga inspirišem i da shvate gdje griješe.





22 komentara:

  1. Slazem se sa tobom. I ja sam bila u situaciji u kojoj se nasla ta devojka, znam kakav je osecaj kada patis za osobom koju uopste ne zanimas.

    Pogledaj moj blog,ako zelis❤❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, svi se ponekad pronađemo :/

      Izbriši
  2. I ja sam imala prijateljicu koja bas tog jedngo momka nije mogla preboljeti, ali sada izgleda da jeste, tako de nadam da ce i ta djevojka. Zivot je stvarno cudan, pomalo tuzan. Bas je tuzno to kada nekoga volis, a on voli nekoga drugoga, kao ova cura.

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post! Stvarno mi se sviđa što si svoju priču podjelila s nama,ja ne mislim da si ti učinila išta loše,ali je lijepo što si htjela utješiti tu djevojku,nadam se da ćeš je još vidjeti i donjeti nam neke bolje vijesti!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Uzivala sam zaista citajuci ovaj post. Prekrasno je napisan.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod tvog bloga volim što pišeš o ozbiljnim stvarima, koje se tiču i same teme. Nažalost, svi se nekda nadjemo u situaciji kao ova devojka, a zaista je još gori osećaj kada misliš da si ti kriv što se neko tako oseća. Ipak, ti u ovom slučaju nisi uradila ništa loše, verovatno će i ta devojka to shvatiti. :) <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo mi znači ovaj komentar, moram priznati da i ja tebe i tvoj blog mnogo cijenim. Zapravo mislim da je vedć shvatila, mislim da ću ipak pičati s njom i hvala ti :*

      Izbriši
  6. Hello, love your blog and this post!
    I'm new follower from Italy, do you want to follow back on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, draga Dalila, jako teška tema. Što se tiče zaključka to se slažem sa tobom. Sve je u životu tako, ne samo u ljubavi. Koliko jedan pati da bi drugi bio srećan, toliko je slučaj i sa tim da ako je nekome dobro drugima je loše i obratno. No, to je život. Pepun oscilasija i sreća da je tako inače nam ne bi ni bilo zanimljivo :D
    Želim ti lijep dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavljam da i jest tako.
      Također :D

      Izbriši
  8. Slazem se sa tobom u potpunosti.
    Meni se ovo nesto slicno desilo.
    Kada za pocetak ove godine, 01.07. kada tvoje zelje treba da se ostvare, ja sam dobila jedan blok bukvalno. Sve je tu stalo, nisam mogla da ga prebolim, evo vec skoro pa osam meseci ja i dalje patim za njim. Meni to nije normalno, da neko ko me ne povredio ja i dalje mislim na njega, svako vece, svakog dana, svakog sata.. uzasno mi je stvarno, to jako boli, pogotovo kada vidim neku njegovu sliku.. sve mi se vrati, a on je ostao isti, kreten. I dalje radi isto kao i pre.

    Malo sam se otvorila i nadam se da ti to nije problem, izvini ako jeste.
    Ako zelis pogledaj moj novi post na blogu, zapratila sam te.
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da mi nije problem, tu smo jedni za druge :D Žao mi je što ti se to desilo, pretpostavljam da je tako trebalo biti, ali ne sumnjam da ćeš naći nekog novog, koji ćete više cijeniti. Drži se ;)

      Izbriši
  9. Prekrasno je napisano, ali stvarno! I bilo je bas lijepo citati, mislim, mogla sam djelovat osjećajima na ovo... Svaka ti čast! ❤



    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako možeš pogledaj moj i možda se učlani :
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. nice post :)
    following each other?
    nice weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  11. Iskreno ovaj post je onako baš bio osećajan i ostavio je utisak na mene. Imam uvek neke momente kada pomislim Bože neko sada sedi i plače,nekom je sada bio udes,neko moli Boga da mu preživi voljena osoba i tako jednostavno se onako baš osetim tužnom,upravo sam se sva naježila. Uvek pomislim u sebi Bože pomozi svima kojima je sada loše,koji su tužni,kojima je potrebno nešto. U svetu se puno priča o ljubavi a nažalost je jako malo ima. Mnogo je teško bilo toj devojci,iskreno mnogo mi je žao što je imala takvu ljubavnu priču. Iskreno se nadam da će jednog dana doći onaj dečko koji će biti pravi za nju i da će je voleti i ceniti najviše na svetu.♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se iskreno nadam :/ mislim da na kraju to zaslužuje. Hvala na divnom komentaru ♥

      Izbriši