ponedjeljak, 17. srpnja 2017.

Neprocjenjive ljetne noći

Ne znam koliko puta ću u svojim postovima reći ''Volim ljeto'', ali čini mi se i dalje ne prestajem ponavljati tu rečenicu. Toliko je stvari koje mnogi tinejdžeri, pa i stariji vole u ovo doba godine, pa tako i ja. Svake godine spoznajem da se stvori nova stvar koju volim kod ljeta, a ove godine to su ljetne noći.



Znate onaj period oko 8, 9 sati kada sunce zalazi, a oblaci i nebo daju šarenolik izgled savršen za fotografisanje. Toplota se lagano počinje isparavati iz zemlje i ceste, a kada bosi stanemo na beton i dalje osjećamo prijatnu toplotu. Vrijeme postaje hladnije, uz lagani povjetarac, ali je i dalje prijatno toplo i predivno. Kako nema škole i pretjeranih obaveza, nema ni briga oko učenja, da li ćemo sve stići, koliko testova imamo i kako ćemo se ujutro probuditi. Svi tinejdžeri su sretni, izlaze, smiju se, zabavljaju i uživaju. Mlađe redovne možemo vidjeti na biciklima, ili kako igraju fudbala na terenima koji sami naprave. Mladi obavezno imaju neko okupljalište, gdje se svi skupe, pričaju, zabavljaju, a onda oko 9, 10 kada već nastupi ljetna noć svi se užurbano spremaju za grad. Djevojke uglavnom oblače laganiju odjeću, haljine, poneke stave laganu šminku i odlaze. Kod muškaraca je slična situacija; lagane traperice, ili šorc i neka majica.



Onda slijedi odlazak na ledenu limunadu, kako bismo se ohladili od toplog dana kojeg smo imali. Ipak, ukoliko se skupi mnogo društva, onda je odlazak na nargilu neizostavan. Sjediti u otvorenim baštama, posmatrati ljude, uglavnom mlade, kako hodaju ulicom, šetaju pse, pričaju, ili jednostavno odlaze na kafe je neprocjenjiv. Ipak, neophodno je i uživati maksimalno u trenutku, pa je bitno naći i zanimljivu temu o kojoj će se pričati, a meni omiljena tema za pričanje ljeti, jesu ljetovanja, more, bazeni i naravno izlasci. Uz svu tu priču sa osobama koje nam znače osjećat ćemo se prijatno i poželjeti da je svaki dan takav. Iako, nažalost nije. Ne kaže se džabe, da su najbolje ljetne šeme i ljetne noći, jer su to pozitivne stvari koje nam ostaju u sjećanju čitav život. Ponovo ću se vratiti na prošli post i reći, ne zaboravite se smijati i uživati. Već je prošlo mnogo vremena od raspusta, tako da nemojte dopustiti da raspust prođe, a da se vi pitate kako i u čemu ste ga potrošili.



Potrudite se da vam svaki dan bude ispunjen smijehom i pozitivom. Idite kod nana i djedova, posjetite selo, idite kod rodica i rođaka, prijatelja, zovite ih da onda oni dođu kod vas, odlazite na bazene, jezera, mora, izletišta. Jednostavno se potrudite maksimalno da vam svako ljeto bude bolje od prethodnog. Uvijek sam sebi govorila ''Ovo ljeto će biti nezaboravno'', i kada god bih to rekla provela bih ga sjedeći kući i gledajući omiljene serije, ili filmove. Ove godine to nisam rekla, jer nisam imala potrebu da se uvjeravam da će ovo ljeto biti najbolje, jednostavno sam znala da hoće. I dosada, do ovog trenutka kada pišem post, priznajem da i jeste najbolje ljeto do sada. Iako su se neke stvari koje su se dešavale, nažalost završile, ne gubim nadu da će i ostatak raspusta i slobodnog vremena koje ću imati biti savršeno.



Zapratite me na Instagramu

Broj komentara: 12:

  1. Mnogo si lepo napisala post,iskreno bila si mi motivacija za ovo leto. Kada je u pitanju ovo leto jedna od najlepših stvari koja mi se desila,i ako još nije kraj leta će biti to što idem kod svoje sestre,što sam otvorila blog i što se trudim biti pozitivna. Sve si u postu opisala zaista tako kako jeste! Svaka čast!♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga :D Drago mi je da se i tebi dešavaju lijepe stvari :D

      Izbriši
  2. Predivan post! Ja ne zane hoću li uopće na more (kod Splita je onaj požar, ako si čula) i ubija me sjedenje u Zagrebu. Doslovno gledam serije i pišem postove, jako uzbudljivo, ali drago mi je da se bar neko lijepo provodi <3

    Novi izgled bloga: moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čula sam šta se desilo, mnogo mi je žao :/ Nadam se da ćeš ipak pronaći neku alternativu

      Izbriši
  3. Obožavam ljetne noći kao i ti! Predobar post, draga, baš si me motivisala za mnoge stvari. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post❤
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam☺https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Jako si lijepo to napisala,ja također uživam u ovim ljetnim večerima,definitivno najdraži dio dana!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši