10 ljetnih blog post ideja

Ljeto je posebno po svemu. Doslovno. No, ono u čemu uživamo, izrazito mi blogeri jeste fotografisanje mora, plaže, bazena ili rekreiranje nekih ljetnih fotografija sa tumblra/ we heart it-a.Međutim, svima nam ponekad ponestane inspiracije, pa sam vam danas odlučila pomoći u tome i dati vam 10 ideja za postove za ljeto. Nadam se da ću vam pomoći.



1. Ljetne fotografije



2. Ljetni makeup look


3. Ljetni lookbook


4. Ljetni smoothie


5. Ljetne poslastice


6.DIY dekoracije za ljeto


7.Jutarnja/ večernja rutina ljeti


8.Šta je u mojoj torbi za plažu?




9. Ljetni dani provedeni u... (naziv grada)


10. Kako se rashladiti na toplim ljetnim danima?

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Veoma interesantne ideje, hvala na sjajnim preporukama!
    Ovi predlozi su zaista sjajni za postove.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanmiljive ideje, teme na koje baš svako može da odgovori. :)
    Super post!

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideje su interesantne, i zaista pomažu kada nemamo inspiracije!
    Slike su predivne btw.

    Lifelover’s diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je predivan. Dopadaju mi se ideje, mozda uskoro na mom blogu napisem post bas na neku od ideja koje si predlozila.

    Novi post na mom bloguu ---->
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su ti iste bile od pomoci

      Izbriši
  5. Odličan post! Nekada se zna dogoditi da nemam inspiraciju pa su mi takvi postovi jako puno od pomoći :) Super ideje!!
    Novi post -> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na inspiraciji za buduće postove! :D

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put sam na tvom blogu i moram reci pre svega da je dizaj divan!Odlican i koristan post.Srecno u daljem blogovanju :)

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, i tebi sretno u daljem blogovanju :D

      Izbriši
  8. Odlične ideje!Hvala ti na njima.
    Inače blog ti je divan! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post,ideje su bas zanimljive!♥


    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Predlozi su savrseni.I meni cesto nestane inspiracije, i volje za pisanjem no vrati se to u medjuvremenu.
    Sjajan post!
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top