četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Kako dan kod kuće učiniti da izgleda kao dan na plaži?

Krenulo me sa ovim ljetnim postovima, te nastavljamo u tom duhu, jer je ostalo još samo mjesec dana do škole, ali zanemarimo to i uživajmo dokle još možemo. Ove godine mi se odužio odlazak na more, jer idem u augustu, odnosno za par dana, no danas sam sebi napravila predivan dan koji je ličio na dan na plaži ili na bazenu, pokazat ću vam kako sam to izvela i definitivno ovo preporučujem i vama.




Danas je bilo mnogo toplo što mi je pomoglo u realizaciji svega. Ujutro sam natočila indexov bazen i čekala da se voda barem malo zagrije. Otišla sam doručkovati, pisala blog i gledala videe. Popodne sam iznijela peškir, pripremila kremu, i vjerovali ili ne stavila suncobran pored bazena jer je bilo zaista mnogo toplo. Bazen smo postavili na beton, pored kamenja, te je ugođaj na neki način bio potpuniji. Uz sve to, bili su i mlađi rođak i rodica, gdje je bila naravno prisutna i galama, što me još više podsjetilo na plažu.


Naravno kupanje je baš bilo zabavno, jer je danas bio jedan od toplijih dana, a u Zenici je skoro uvijek toplo, tako da sam znala da ću se dobro osvježiti i ohladiti od toplog dana. Zaista je tako i bilo, iako se ne voli kupati u bazenima, ovo mi je dosta prijalo i dosta me podsjetilo na odlazak na jezera i more. Opet kažem smijali smo se dosta, pričali i bilo je mnogo zabavno.


Nakon kupanja slijedi sunčanje, kao što sam na početku posta rekla pripremila sam kremu, spužvice i peškir, kako bih se mogla sunčati, jer sam jako blijeda. Međutim sunčanje je skoro nemoguće, jer čim se odlučite sunčati postaje vruće i poželite se ponovo vratiti u bazen. Bilo kako bilo uspjela sam se sunčati, čak malo i dobiti boje po leđima i licu, jer mi to najbrže gori. S obzirom da ću i sutra da se kupam i sunčam pretpostavljam da ću još više dobiti boje i iskreno me to veseli.



Nakon sunčanja i kupanja, kako bi ugođaj bio baš kao na moru, odlučili smo jesti napolju i to, filete i pomfrit, što me u potpunosti podsjeća na ljeto i more, jer tamo to često jedem. Moram priznati da je bilo divno jesti napolju, na svježem vazduhu i u hladu, a nakon klope, rasklanjanje stola i odmaranje. Već je bilo oko četiri popodne i nisam se iskreno više ni kupala, pa sam ušla u kuću, pripremala šta ću ponijeti na more, jer tamo idem za tri dana i napisala dva posta za ovaj blog i objavila još jedan post, na drugom blogu. Tako da sa sigurnošću mogu reći da je ovaj dan bio uspješan i mnogo dobar. Naravno, ovo nije ni slično plaži i moru, jer se to ne može porediti, ali smatram da svi možemo uraditi nešto ovakvo kod kuće što će nas učiniti veselim i podsjetiti na more.



Broj komentara: 20:

  1. Super post! Ja sam nešto slično napravila prošle godine, ali istina, sada sam na moru i ništa ga ne može zamijeniti.

    What I eat in a day: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  2. Ogladnela sam od ove slike haha!
    Originalan post.
    Jako lepo osmisljeno i mislim da ce svima pomoci, pa i onima koji nisu otisli na neko letovanje eto mogu ga imati i kuci! :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post totalno!Baš je dobra ideja i stvarno mi budi želju za moremm.No,bazen je uvijek poseban doživljaj.Nije kao more,ali ima nešto posebno u mirisu klora(ili sam to samo ja xd).Slike su divne kao i blog! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,jako lepo pises!!❤❤

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan i originalan post! Svakako bi valjalo to isprobati. :)

    http://myfantasyfriend.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Sada sam kod kuće, ali za par dana idem na more, ali i do onda će ove tvoje ideje poslužiti :D
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je predivan, kao i slike *___*
    Ovo su odlične ideje a i upravo si me podsetila da je žurka na bazenu sledece nedelje kod sestre , haha inale bih zaboravila, nadam se da si se lepo provela, sudeći po slikama ne sumnjam :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da sam te podsjetila ;)

      Izbriši
  8. Sviđa mi se post draga! Ly ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post,draga!Nažalost ja živim u stanu,i nemam bazen.Bila sam na moru 2 nedelje,ali za 11 dana idem i u Crnu Goru tako da yeyy!

    Novi post:ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Veoma interesantna ideja, draga Dalila!
    Slazem se da dan kod kuce moze izgledati kao na plazi, samo uz malo truda i kreativnosti! Sjajan post.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši