utorak, 1. kolovoza 2017.

What's in my beach bag?

Ovakav tip postova i videa mnogo volim, te je to jedan od razloga zašto još od kada sam napravila blog želim da napišem ovaj post i konačno sam dobila priliku, tako da ćete vidjeti šta se nalazi u mojoj torbi za plažu, odnosno šta nosim.



Peškir 🌊

Prva stvar je naravno peškir, bilo koji, ponekad i dva, ali s obzirom da ove godine letovanje počinjem u augustu, pretpostavljam da će biti mnogo vruće, te mi je dovoljan samo jedan.


Novčanik 👛

Ovaj fensiš šmensi novčanik, u mornarskom fazonu, koji mnogo volim, a i slaže mi se uz torbu. Preporučujem da nikada ne nosite sav novac u novčaniku kada idete na plažu kako vam isti ne bi bio ukraden.


Maramice 💦

Must have su i vlažne maramice, ja koristim Becutan, jer su dječije maramice, pa su svakako dobre i za odrasle i za lice. Naravno tu su i suhe maramice, za svaki slučaj.



Krema za sunčanje sa zaštitnim faktorom 

Jedan od bitnih faktora je naravno krema za sunčanje, pogotovo za one koji imaju svjetliji toen poput mene, pa sunce itekako može biti štetno.



Naočale za sunčanje 🕶

Ne znam da li sam ja jedina osoba koja je navikla na tamu, pa kada izađe na sunce osjeća se kao vampir i ne može gledati svjetlost, tako da apsolutno nigdje ne idem bez naočala, a ovo je jedini oblik naočala koji mi stoji i imam ih dugo vremena.



Labelo 💄

Bilo kakav balzam za usne, jer ih sunce isuši i često budu ispucane, pa je bolje spriječiti.



Češalj 💁

Svi znamo kako kosa izgleda kada izađemo iz mora i bude od soli. Jednom riječju katastrofa, pa je uvijek neophodno imati češalj, da se barem malo sredim.



Neki snack 🍫

Mnogo volim jesti i samim tim uvijek nosim neki snack, kao i svi. Konkretno danas to su oreo keksići, dok su sendviči i piće u maminoj torbi.


Slušalice i mobitel 🎧 

Kada se sunčam volim uzeti mobitel i uključiti slušalice, te slušati muziku, jer me to opusti. 


Karte

Minut šutnje za ove Winx karte, imam i druge karte, ali svugdje ih nekoliko fali, tako da sam prisiljena nositi ove. Još od malih nogu volim nositi karte na plažu i kada je dosadno igrati se njima sa sestrom, mamom, ili rodicom. Ukoliko ne nosite karte preporučujem vam da ih nosite na plažu, ili bilo koje društvene igre koje će vam pomoći kada je dosadno.



Broj komentara: 28:

  1. Super post!I ja uglavnom nosim sve te stvari.Mada uvek spremim naočare za sunce,ali ih nikada ne koristim zapravo xD

    Uskoro novi post na:ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja baš imam potrebu da ih nosim

      Izbriši
  2. Sve ove stvari nosim i ja, osim što obično imam i knjigu. Jako mi se sviđa novčanik i post je odličan!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam dodala knjigu, jer ih (nažalost) ne čitam mnogo :/

      Izbriši
  3. Nosim uvijek iste stvari!Samo što dodam još i maslinovo ulje koje daje tako lijepu boju!
    Novčanik je divan,a i torba također.Sada samo tražim ovakve postove jer uskoro idem na more pa da si zabilježim neke stvari :D Također,slike su predobre !
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga!Stvarno mi se sviđa ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, nosim otprilike iste stvari <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  6. Oreo je uvek tu haha!
    Ja uvek nosim nesto slatko u tobri jer sam malo prase i jedem gde god se nalazim haha.
    Ja obozavam da citam ovakve postove kao i favorite, jer tako uvek nadjem nesto sto mi se svidi i sto moze da se nadje u mojoj torbi! :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mnogo volim slatkiše i grickalice općenito, također volim čitati ovakve postove, drago mi je da je i s tobom isti slučaj ;)

      Izbriši
  7. Hehe, i ja koristim ove bekutan maramice :D
    A oreo je ipak oreo :D to je sastavni dio torbe kao i sam unutrašnji džep :D
    Želim ti lijep ostatak dana, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak je neizostavan :D
      hvala draga i ja tebi ♥

      Izbriši
  8. Sjajan post,bas ti je sladak novcanik.Mnogo je dobro ovo kamenje kao pozadina!!

    vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova tema je trenutno jako atraktivna tako da mi je drago da vidim post i na tvom blogu. Veoma interesantno zaista, jako fino napisano, zanimljive stvari nosis, mada i koj sadrzaj torbe je gotovo identican.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post! Ja također nosim iste stvari na plažu jer su zaista potrebne *-*
    Novi post ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
  11. Moram priznati da su i torba i novcanik prelepi. Jer ja, kao jedan ogroman nauticar, obozavam sve sa nautickim motivima. *-*
    Ih da, oreo, moj najveca opsesija. Pogotovo leti na plazi.... xD

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja mnogo volim avw što ima mornarske motive :D

      Izbriši
  12. Otprilike nosim iste stvari kao i ti. Kako i ja idem na more za koji dan, odlučila sam da ću tamo uslikati slike za ovaj post, te ih onda izbaciti. Odlično napisano:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam planirala fotografisati na moru jer i ja idem za koji dan, ali ispred kuće imam kamenje, koje mnogo podsjeća na plažu, tako da iskreno nisam mogla čekati. Hvala ti :D

      Izbriši
  13. Otprilike svi nosimo iste stvari za plazu .. s obzirom da za koji dan idem na more , trenutno volim ovakvu vrstu postova.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši